Indian Shoes & Body Lotion

Standaard

Hei

Ik kom net terug van het dorp waar ik met mijn zus en mijn bf geshopt heb!

Wat ik heb gekocht: Ik heb zoals in de titel te lezen, body lotion en indian shoes gekocht. Met Indian Shoes bedoel ik – indianen schoenen. Met andere woorden, minnetoka’s. Minnetoka’s ken je vast wel, het zijn een soort hele lage laarsjes met van die sliertjes aan de rant (de bovenkant). Ik kan natuurlijk ook gewoon eventjes de foto van mijn schoenen laten zien 🙂

Jaja mensen, ik hou het spannend. Je schoenen zitten natuurlijk altijd verpakt, deze zitten in een zwarte schoenen doos, zoals je ziet staat ook het merk van de schoenen erop.

Dit zijn ze dan, ik vind ze ge-wel-dig. De kleur is bijzonder, eerst wou ik de bruine nemen, maar ik vond dit kleurtje nog leuker! Ik heb ze gekocht bij Sisters daar waren ook bruine, MAAR die waren een beetje een raar tintje, niet de bruin zoals die andere, snap je? ;p

Ze zijn heel breed aan de bovenkant. Maar voor de rest is die smal. Het is een smalle schoen maar het uiteinde is breed, laten we dat zeggen. Ze zitten heel fijn, maar het zijn meer van die schoenen voor erbij. Niet je schoenen waar je het hele jaar op kan lopen, overal naartoe. Nee, het zijn gewoon schoenen die je vast wel een jaar aankan. Maar ze hebben niet zo’n goed profiel. Ze zijn trouwens 30 euro..

 

Nu even iets heel anders; Mijn body lotion!

Ja, daar ben ik dus zo blij mij. Kijk, ik ga op vakantie, naar Corsica. Ik vind het altijd zo leuk, om er dan lekker fris bij te lopen! Op het strand met een heerlijke COCONUT body lotion! Juist, cocosnoot. Een heerlijke geur als je het mij vraagt. Zeker voor een fris lekker geurtje. Kijk maar naar de plaatjes.

 

Hier is die dan, een grote pot vol met body lotion. Ik heb hem van de kruitvat en ben er nu al tevreden mee. Hij was 2,30- niet heel duur dus. Hij bevalt perfect! Een echte aanrader.

Ik heb hem net even getest op mijn hand. Een klein kloddertje en dan inwrijven. De geur is langdurig en het intrekken duurt niet te lang. Goed spul!

 

Ook heb ik nog een zomers -Oranje- broekje gekocht, maar hier later een post over. Mijn moeder is nog in het dorp met de tas, haha!

 

xoxo Quirine

 

Over beautyglozz

Hee allemaal! Ik ben Quirine en ik ben 11 jaar oud, ik hou heel erg van testjes met make-up. En het lijkt me super gaaf om een site te hebben, ook mijn zus heeft een site met 3 vriendinnen en zij zijn mijn groote voorbeeld! Xx

Eén reactie Volgende »

Plaats een reactie