Dit moet ik hebben!

Standaard

Hello!

Ik zat wat te kijken naar aanbiedingen enzo, en je kent het. Ik wil dit, ik wil dat. ARG, ik ben blut. Dat probleem had ik dus. Als eerst ;

IPod Touch hoesje, met de Amerikaanse vlag, van PhoneJunkie.nl. PhoneJunkie is een hele leuke site, waar je allemaal super nice hoesjes kan kopen. Deze vond ik en ik was meteen verkocht. Alleen ik heb er geen geld voor. Dat ken je zeker wel.

Beats By Dre Sounds WauwWauw, die hebben een geweldig geluid. Ik zag deze op een online winkel. 120 Euro. Misschien vind ik ze nog ergens goedkoper. Op marktplaats? Ik vraag dit denk ik aan sinterklaas. Haha!

 

Eigenlijk vond ik dus maar 2 dingen, maarja. Toch 2 dure, die ik niet kan betalen.

 

x

Over beautyglozz

Hee allemaal! Ik ben Quirine en ik ben 11 jaar oud, ik hou heel erg van testjes met make-up. En het lijkt me super gaaf om een site te hebben, ook mijn zus heeft een site met 3 vriendinnen en zij zijn mijn groote voorbeeld! Xx

Eén reactie Volgende »

Plaats een reactie