Standaard

Ja mensen, de zomer begint en je weet wat dat betekent; korte broekjes, korte jurkjes, korte rokjes en gekleurde topjes! Mijn mode trand tip is ; Hooge shorts. Hieronder ga je kijken naar die leuke broekjes, veel succes!

 

Nummero Uno, dit hoge broekje is heel mooi gecombineerd met het kante topje. Ik vind dit een enorme Fashionstra outfit. Look a like!

Dit zijn allemaal soorten hoge broekjes, allemaal zijn ze fantastisch, vind ik dan! Je ziet er ook een paar met kant en een paar met studs. Dit is ook een enorme 2012 trend.

Dit is ook een prachtige combinatie, maar de vorige vond ik mooier. Dat komt denk ik vooral door dat ik dit broekje iets minder vind en het riempje vind ik ook niet echt heel bijpassend.

Hier zie je de hoge broekjes gecombineerd op 2 losse blousjes, natuurlijk ook helemaal great! Ook hier zie je Studs op de broekjes, wat ik ontzettend stoer vind.

Een galaxy short! Wat vet, ik zal het zelf niet zo gauw aantrekken, maar ik vind het wel super gaaf en gewaagd, als je het aantrekt dan 🙂

Dit is een hele outfit, wat ik zelf een top outfit vind. De geprinte broek vind ik ook mooi. Bloemenprint is deze zomer ook weer een mega trend.

 

Dit was het, ik heb genoten van de shorts, jullie? haha!

 

xx

Plaats een reactie