A Happy B-Day♥

Standaard

Hee, jullie weten allemaal nietdat ik veertien juni jarig ben geweest. Ik heb heel veel leuke spullen gekregen en heb het heel gezellig gehad, tja gewoon hoe een leuke verjaardag hoort te zijn 😀

Vandaag heb ik mijn feestje gehad, samen met Maud, mijn beste vriendin. We waren in een hotel en gingen daar allemaal leuke dingen doen die ze voor ons hadden georganiseerd, namelijk:

Hier kwamen we aan, het was een leuk hotel, in Delden! We kwamen in een grote zaal met een stuk of 3 tennis banen. Links op de foto zie je een groot klimtoestel waar we verstoppertje en tikkertje in speelden. Het klinkt kinderachtig en saai, maar het is hartstikke grappig!

 

Je moet natuurlijk goed beginnen, wat is nou een beter begin dan grote slagroom soesjes? Ze waren héérlijk 🙂

 

Tijd voor de cadeau’s! Dat is natuurlijk altijd geweldig 😉 Het waren superleuke cadeautjes, ik maak er straks nog een post over.

Bij het hotel zat een zwembad, een heel mooi zwembad. Het was helemaal voor ons alleen! Het was echt geweldig leuk, super!

Een Hammam! Echt heer-lijk! We kregen een geweldige zeep massage, we werden helemaal schoon gemaakt met washandjes én er werd lekker warm water over ons heen gegoten. In een woord ; Great!

Onze nagels werden gelakt, we kregen alleemaal mooie nagels. Ik heb een soort donkere paars op mijn nagels.

 

En om af te sluiten, een heerlijk bord patat! Een geweldig feestje, het was een topdag!

 

xoxo Quirine

 

Plaats een reactie